Lauantai

Yes, idag är det Lauantai (lördag, på finska!) och det händer precis lika lite som alltid . . Känns ungefär som längsta höstlovet ever. När man ändå talar om lov så brukade jag och min buddy alltid hitta på någonting roligt, eller i alla fall tidsfördrivande. Men någonstans gick någonting fel, någon slog en spik i huvudet på henne så hon drog ifrån mig bara sådär, 60 mil . . och var ligger rättvisan i det? Jag ser det inte!

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva, jag vill köpa en ny skrivbordsstol för denna är bokstavligt a pain in the ass. . men det vill inte pappa, inte idag, så jag får sitta här och ha . . ont i röven. Han kom även på att de inte köpt godis till mig igår utan bara till mina kära bröder så han tyckte att jag och minstingen skulle till affären och köpa godis till mig, jag tror faktiskt jag kan klara mig utan godis när jag tänker efter. .

Favoritlåtar just nu:
Rise Against - Hero of war
Avenged Sevenfold - Afterlife
Staind - Tangled up in you
Mimikry - Jag har en vän

Kommentarer
Postat av: Madde

Men jag ville inte bo kvar i Skåneland längre, det blev för litet. Det var inte meningen att lämna kvar dig alldeles ensam ju :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback