I would never wish bad things, but I don't wish you well.

Hurfan ska man egentligen kunna veta när man är på rätt spår? Om killen man startar ett förhållande med är normalt funtad där uppe och inte tänker med det han har innanför byxorna. Borde inte de idioterna som bara är ute efter att förstöra för en ha någon slags jäkla varningssymbol någonstans? För något jävla fel måste det blivit någonstans längst deras väg. Du sjunker bara lägre och lägre i mina ögon och ändå kan jag inte sluta älska dig, det är lite mer än en månad sedan det hände nu. 13 dagar efter att vårt förhållande tog slut så hade du ny flickvän. Du lät mig åka hem med tårar i ögonen utan att veta någonting, för att sedan bete dig som en sinnessjuk jävla idiot utan känslor. Vartfan ligger rättvisan i det?
Jag märker att jag snackar om rättvisa och orättvisa rätt ofta. Men ja, jag tycker att jag blir orättvist behandlad i vissa lägen.
Inte nog med att det är jobbigt hemma, du ska SKOJA om det också. Hur lågt får man sjunka?! Snälla snälla du, försvinn från mina tankar. Helst direkt. Jag orkar inte gå och må dåligt över dig, du har tagit upp för mycket av min tid, du ska inte förstöra mitt liv också, även om du är på jävligt god väg.
Jag vill inte spilla mer av min tid på dig.
Jag vill inte skänka dig flera tankar.
.. och jag vill definitift inte slösa flera tårar på dig, det är du inte värd. Du är inte värd någonting.
Må du ruttna i helvetet.
Jag hatar att jag älskar dig.


" En dag kommer du vakna och inse hur mycket du älskade mig
och jag kommer vakna bredvid killen som redan visste det". .. well I wish.



Kanske återkommer, senare, eller imorgon, eller om ett år? I dont know.

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Hejhej!



Gillar du att läsa bloggar får du gärna följa våran blogg. Jag kan nästan garantera ett leende innan du lämnar bloggen (: men vem vet ? <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback