I brist på annat..

Senaste impulsköp: Oj, jag är RÄTT arbetslös så går inte och impulsköper jackor osv osv direkt men det måste ha varit .. Min mössa som knappt passar mig men jag ville ju ha den!

Bästa promenad: Halv sex på morgonen i Partille.. :/

Favoritdryck: Listan kan bli lång men here it goes, en liten en: Päron/Apelsin MER, Festis Guanabana/kaktus, Zingo, Bravo Tropiska frukter - juice, diverse smaker av Ramlösa och Loka! oooooch varm choklad!

Äter lyxmiddag på:
Nån fin restaurang med thaimat.

Favoritgata: Det vetifan asså. Här hemmavid finns det nog ingen jag gillar.

Bästa förfestmusiken: Allt från Peps Persson till Bloodhound gang till Hot action cop, till Sonata Arctica - GAMLA Nightwish - In flames ... osv osv.

Reser helst till: något varmt land utan regn. Helst till Lanzarote, Kanarieöarna.

Bästa mikromaten: Billys orginal panpizzor och färdigrätter som Lövbit.


En bra gå bort-present:
Jag är värdelös på presenter men får väl säga blommor eller något sånt tråkigt.

Favoritlyxartikel: Äger ingen lyxartikel vad jag kan komma på, min plattång är lyx! Haha.

Älsklingsljud: Musik, musik, och lite till musik..

Senaste upptäckt i Stockholm: HAH ingenting för mig. Jag har varit där en gång och det var i nian.

Favoritgalleri: Intressesmurfarna hoppar?

Tidning jag gillar: Hänt Extra, VeckoRevyn, Solo, and so on..

Favvosajt: bilddagboken (som förövrigt är den struligaste sidan i världen), youtube och google!

Favoritförort: Kan Partille räknas som en förort? Där var det mys!

Favoritbutik: Gina Tricot, IKEA, H&M och ... jag vet inte. India!

Bästa lunchställe:
Mc Donalds, haha!

Favoritgrönsak: Gurka, tomat & morot.

Favoritmärke: Bryr mig inte om märkte på kläderna utan om jag tycker det är snyggt .. och prislappen.

Favoritdjur: Måste jag välja något så får det bli hund.

Bil: Inte intresserad för fem öre men mitt ex lärde mig gilla Nissan Skyline och min buddy tjötar om Toyota Supra!

Världens bästa nu levande regissör: Jag kan inte sånt!


Modeförebild:
Ingen alls..

Motionerar:
.. alldeles för sällan!

Mest överskattade affär:
Ser ingen mening med KappAhl.


Det dyraste jag köpt:
Jag har ingen aning!


Mode jag aldrig vill se igen:
Vida byxor och diverse rosa/turkosa plagg. Fy för fan!


Favoritprodukt på Systembolaget:
Oho, finns många godingar ; ) nejmen.. typ.. Bacardi Razz!


Bästa fyllekäket:
Mc Donalds/Pizza!


Senast gnolade:
Jag vet inte vad gnolade betyder ens men jag misstänker att det har med att sjunga och göra och det måste varit till Avenged Sevenfold.


Senaste fyndet:
Godiset på Maxi igår som pappa betalade,haha!

Bästa romanen:
äääsch..

Bästa diktsamlingen: Läser inte diktsamlingar direkt..


Favoritprodukt på apoteket:
Försvarets hudsalva.

Fulaste färgen på kläder:
Turkos, rosa, senapsgul .. listan kan bli lång.


I min dvd-spelare:
Ligger "Bee Movie" som har legat där i typ två veckor, inte tittat på den ännu.


Beställer i baren:
Passoã, redbull&vodka, eller någon jäkla drink med mjölk som jag inte minns namnet på.


Användbar pryl:
Mobilen, datorn, försvarets hudsalva ooooch .. lilla Signe .. haha! ; p


mjoraa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback